Need help

Excuse me, my electrographic board suddenly appears not signal and power saving, but after restarting the power supply and checking the transmission line, there is no change. What should I do, it can still be touched, but the screen is not displayed or is my computer's problems?
  • Hi 歐巴奧, have you tried the steps found in this article: What to Do If Your Huion Pen Display Shows A Black Screen or No Signal? If you have but you still encounter the same issue, it is possible that your cable may be broken. But we still need to check further. Thus, kindly send the following information to service@huion.com:

• Serial number (found at the back of your tablet, right after S/N)
    • Order number
    • A link to your video that captures your cable connection and your tablet as you turn it on.

Best Regards,

HUION Customer Support

• Cuando separo mi lapiz de la pantalla este sigue trabajando la accion, siento que esa separacion de 10mm esta causándome muchos problemas de produccion por que me afecta que si despego el lapiz de la pantalla para hacer otra accion este siga haciendo la accion anterior aun estando despegado de la pantalla,
    ya intente ajustar la sensibilidad y esto no cambia.
  • Hola Raúl Mendoza, por favor siga los pasos que se encuentran en este artículo: Problema de desplazamiento con el lápiz digital Huion.

Atentamente,

Atención al cliente de HUION

----------------------------------------------

Hi Raúl Mendoza, kindly try the steps found in this article: Hovering Issue with Huion Digital Pen.

Best Regards,

HUION Customer Support

• Mi laptop no reconoce la tableta ya tengo lo necesario para tener el software pero sigue sin reconocer la tablet
  • Hola Mon Her, ¿podría proporcionar lo siguiente para que pueda tener una mejor idea de la causa de su problema?

1. Su modelo de tableta
    2. El sistema operativo y la versión de su computadora
    3. Versión del controlador de la tableta que instaló

Atentamente,

Atención al cliente de HUION

-----------------------------------------------------------------------

Hi Mon Her, may you please provide the following so I can have a better idea of what caused your issue:

1. Your tablet model
    2. Your computer's operating system and version
    3. Version of the tablet driver you installed

Best Regards,

HUION Customer Support

Login to post a comment