About the discontinuation of the GT-190 pen.

Hello. I am using the GT-190.

I live in South Korea.

I tried to buy a new product because my pen broke, but I was informed that it was discontinued. 

Regarding the re-purchase of pens, I asked you to contact the company directly because the Korean branch did not import and sell GT-190 products. 

Can you figure out a solution?

• Hi 재혁 , thank you for posting your concern. Gt-190 as been discontinued since we have released new models such Kamvas 20, Kamvas Pro 20 (2019) and Kamvas Pro 22 (2019). We suggest you purchase the newer models since it has newer and better features too. 

We have received your order for a Pen68D. We will contact you directly through email about your order. If you don't see our email in your Inbox, please check your Spam or Trash folders. To ensure that you don't miss any of our communications, please update your mailbox settings to allow our emails to be routed to your Inbox. 

Best Regards,

HUION Customer Support

• Hola,cual es la solucion para este problema? yo tambien tengo una GT 190 y necesito un pen compatible!

• Hola,cual es la solucion para este problema? yo tambien tengo una GT 190 y necesito un pen compatible!
  • Hola Carlos Bulzomi, si su GT-190 se fabricó en enero de 2017 o después, puede comprar Pen68D usando este enlace: Huion Battery Pen PEN68D. Sin embargo, si su tableta se fabricó antes de enero de 2017, lamento informarle que ya no tenemos bolígrafos disponibles para esas unidades más antiguas. Le sugerimos que compre una tableta nueva.

Atentamente,

Atención al cliente de HUION

-------------------------------------------------------------

Hi Carlos Bulzomi, if your GT-190 was manufactured in January 2017 or later, you can purchase Pen68D using this link: Huion Battery Pen PEN68D. However, if your tablet was manufactured before January 2017, I'm sorry to inform you that we no longer have any pens available for those older units. We suggest you purchase a new tablet instead.

Best Regards,

HUION Customer Support 

• Ustedes dicen entonces que sus tabletas duran solo 5 años de vida!!!

compre en 2015 mi tableta y ahora su unico sugerencia es que me compre una nueva tableta porque en 5 años ya no tienen repuesto de lapiz!!

Me voy a encargar en todas las redes sociales que se sepa esta condicion de sus productos.

Tendria que haber comprado una wacom!!!

Huion es una verdadera estafa!!

• Hola Carlos Bulzomi, lo siento si te sientes así.

En Huion, seguimos buscando formas de mejorar aún más nuestros productos. Desafortunadamente, tenemos que interrumpir la producción cuando los artículos o accesorios ya no son factibles de fabricar. Le aseguramos que estamos haciendo todo lo posible para brindarle los mejores productos y servicios que podemos ofrecer.

Atentamente,

Atención al cliente de HUION

-------------------------------------------------------------

Hi Carlos Bulzomi, I'm sorry if you feel that way. 

We, at Huion, continue to look for ways to further improve our products. Unfortunately, we have to discontinue the production when items or accessories are no longer feasible to be manufactured. We assure you that we are doing what we can to provide you with the best products and services we can offer. 

Best Regards,

HUION Customer Support

• eNTONCES OLVIDENSE DEL MERCADO EN lATINOaMERICA, ACÁ QUE UN PRODUCTO DURE SOLO 4 AÑOS ES UNA ESTAFA,NO PUEDE SER QUE NO TENGAN REPUESTO DE LAPIZ DESPUES DE 4 AÑOS!!! ASI NUNCA VAN A PODER COMPETIR CON WACOM. CON RAZON ELLOS SON PIONEROS EN ESTE MERCADO. PERSONALMENTE HUION ME ESTAFÓ Y COMO MINIMO VOY A TRATAR DE QUE ESTO NO LE PASE A OTRAS PERSONAS COMPARTIENDOLO EN TODAS LAS REDES SOCIALES. APOSTE A USTEDES Y ME DEFRAUDARON.

Login to post a comment