El cursor, no aparece en mi teléfono

Tengo un celular Xiaomi poco x5 pro 5g, y el cursor del lápiz no me aparece en el celular, tampoco se activa el moto telefono automáticamente... Ayuda
  • Hi, Aeimi. I'm sorry your cursor doesn't show on your mobile device. Kindly ensure your device's OTG function is enabled. If it is and you still have a problem, kindly provide the following so I can look into your issue further:

1. Serial # (found on the back of your Huion device, which starts with S/N)
    2. Moto phone model
    3. Xiaomi and Moto phone Android versions
    4. Drawing apps you are using and their versions

I look forward to your reply.

Best Regards,

HUION Customer Support

• Si, comienza por s/n
  • Hola Aeimi, gracias por tu respuesta. ¿Habilitar la función OTG de su dispositivo resuelve su problema? Si aún tiene el mismo problema, por favor proporcione lo siguiente para que pueda investigar su problema más a fondo:

• Primeros 7 dígitos de su número de serie (que se encuentra en la parte posterior de su dispositivo Huion, que comienza con S/N)
    • modelo de teléfono moto
    • Versiones Android de teléfonos Xiaomi y Moto
    • Aplicaciones de dibujo que estás utilizando y sus versiones.

Espero su respuesta.

---------------------------------------------------

Hi Aeimi, thank you for your reply. Does enabling your device's OTG function resolve your issue? If you still have the same problem, kindly provide the following so I can look into your issue further:

• First 7 digits of your serial # (found on the back of your Huion device, which starts with S/N)
    • Moto phone model
    • Xiaomi and Moto phone Android versions
    • Drawing apps you are using and their versions

I look forward to your reply.

Best Regards,

HUION Customer Support

Login or Signup to post a comment